.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبهه اصولگرايان در انتخاب رئيس جمهوري نگرانی ندارد

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين كشور گفت: اصولگرايان در انتخاب احمدي‌نژاد تقريباً به وحدت رسيده‌اند و به هيچ وجه در اين جبهه نگراني وجود ندارد.‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جبار كوچكي‌نژاد در جمع اعضاي جامعه اسلامي مهندسان گيلان در محل دانشكده پرستاري شهيد بهشتي افزود: جامعه اسلامي مهندسان در بحث انتخابات در جبهه اصولگرايان از وزن بالايي برخوردار است و احمدي‌نژاد به عنوان نامزد رياست جمهوري از طرف اين جامعه انتخاب و مصوب شد.
وي ادامه داد: احمدي‌نژاد در يك دوره چهار ساله رئيس جمهور بود و اين دوره نيز كانديدا است و اصولگرايان تا حد بسيار زيادي به اجماع رسيده‌اند.
كوچكي‌نژاد با بيان اينكه انتخابات در ساختار نظام اسلامي بسيار مهم است، اظهار داشت: بسياري از نهادها در كشور با انتخابات و راي مستقيم مردم شكل مي‌گيرند.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي نگاه تمام سياستمداران جهان را متوجه انتخابات رياست جمهوري ايران دانست و گفت: بسياري از سياستمداران جهان انتخابات ايران را رصد مي‌كنند و سعي دارند انتخابات كشور را در جهت اهداف خود تحت تاثير قرار دهند.
به گفته وي انتخابات رياست جمهوري بسياري از اهداف و جهت‌گيري‌هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي كشور را مشخص مي‌كند.
كوچكي‌نژاد حضور پر شور مردم در انتخابات را با تشويق و تلاش فرهيختگان امكانپذير بيان كرد و افزود: انتخاب با آراي بالا سبب اقتدار رئيس جمهور مي‌شود.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: پس از 30 سال برگزاري انتخابات‌هاي مختلف در كشور بايد به سمت شفاف‌ سازي حركت كنيم و موج انتخاباتي در جهت صحيح هدايت شود.
وي خاطرنشان كرد: در شرايطي قرار داريم كه سياست‌هاي كلي نظام مشخص شده و كسي كه به رياست جمهوري انتخاب مي‌شود نمي‌تواند از اين چارچوب خارج شود.
كوچكي‌نژاد با اشاره به اينكه 90 درصد كارها در دست دولت است، افزود: اگر كسي مي‌خواهد خود را نامزد رياست جمهوري معرفي كند بايد نظرش را به صورت شفاف در باره اصل 44 بيان كند.
دبير جامعه اسلامي مهندسين گيلان تصريح كرد: نامزد رياست جمهوري بايد به برنامه چشم‌انداز 20 ساله كشور به عنوان مسير حركت مردم توجه كند.
وي در باره طرح تحول اقتصادي گفت: كسي منكر اجراي اين طرح نيست و سالانه حدود 90 هزار ميليارد تومان يارانه‌هاي پنهان مي‌پردازيم.
كوچكي‌نژاد برنامه محور بودن دولت‌ها را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: در اجراي برنامه يك مقدار عقب هستيم و مجلس در اين مورد مدام به دولت هشدار مي‌دهد.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي افزود: دولت موظف است تا خرداد ماه برنامه پنجم را براي تصويب به مجلس ارائه دهد و هر دولتي كه انتخاب شود برنامه تغيير نمي‌كند.
وي در باره اعلام آمادگي نامزدهاي مختلف براي رياست جمهوري گفت: ماه‌ها بود كه طيف‌هاي مختلف وزن كشي مي‌كردند و اين وزن‌كشي تا ثبت نام نامزدها ادامه دارد، چنانكه آقاي خاتمي وارد بحث انتخابات شد ولي موجي ايجاد نشد و كناره‌گيري كرد.
كوچكي‌نژاد اظهار داشت: فضاي سياسي كشور در حال شفاف سازي است ضمن اينكه رقباي انتخاباتي هر كدام قدر هستند و فضاي انتخابات اين دوره رياست جمهوري سنگين به نظر مي‌رسد.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس خاطرنشان كرد: با دستور رئيس جمهوري تمام مسئولان دستگاه‌هاي مختلف موظفند تا روز انتخابات خدمات‌رساني كنند و فضا براي رقبا باز شده و نامزدها مي‌توانند از فضاي دانشگاه‌ها استفاده كنند.
وي با بيان اينكه بايد با مردم صحبت كرد و نامزدها را معرفي كنيم، گفت: در نهايت مردم هر تصميمي بگيرند مورد قبول نظام و است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.